بارگیری...
لوازم بدنه خودرو

لوازم بدنه خودرو

بدنه خودرو اولین قسمتی از خودرو می باشد که به چشم می آید و از تنوع زیادی برخوردار است. از جمله تنوع بدنه می توان به جنس، فرم و سایز بدنه اشاره کرد که بر اساس کارایی آن تعیین می شود. خودرو بر اساس کلاس تقسیم بندی می شود که بر اساس فرم بدنه می باشد. تولید انبوه خودرو و تنوع زیادی که دارند سبب شد خودرو ها کلاس بندی شوند.در ادامه کلاس های مختلف خودرو را بررسی می کنیم.

سدان یا سالون

یکی از قدیمی ترین کلاس های خودرو سدان یا سالون می باشد که به صندوق دار نیز مشهور می باشد و از 4 درب و 4 یا 5 صندلی تشکیل شده است و صندوق آن ها بصورت مجزا از پشت خودرو باز می شود.بدلیل تنوع و کارایی بالا این نوع خودرو ها دارای محبوبیت بالاییست و برای سنین مختلف استفاده می شود و به خودرو های خانوادگی نیز مشهورند.

استیشن

این خودرو ها فرمی از سدان هستند که دارای صندوق عقب جادارتری می باشد.صندوق این خودرو ها تا سقف خودرو ادامه دارد و می توان بار بیشتری را با آن جا به جا کرد.خودرو استیشن به خودرو های واگن نیز مشهورند.

هاچ بک

از جمله خودرو های پر طرفدار بین جوانان است که مهم ترین شاخصه در فرم بدنه خودرو های هاچ بک یک تکه بودن شیشه عقب و در صندوق عقب آن می باشد.همچنین خودرو های هاچ بک از ابعاد کوچک تر ینیز برخوردارند.

فست بک، لیفت بک، کوپه، گرند تور، شوتینگ بریک، کانورتیبل، رودستر، لیموزین، رگ تاپ، کارت، سوپر کار، کراس اوور و شاسی بلند از جمله دیگر کلاس خودرو می باشد که با توجه به ویژگی و خصوصیاتی که دارند به این نام مشهور شده اند.

انواع بدنه خودرو بر اساس کارایی می توان به خودرو های تجاری و خودرو های سوار تقسیم کرد.همچنین جنس بدنه خودرو نیز می توان به ورق گالوانیزه، فولاد آلیاژی، فیبر کربن، آلیاژ آلومینیوم، پلیمر و فایبرگلاس تقویت شده تقسیم بندی کرد.

در فروشگاه قطعات خودرو های چینی انواع لوازم بدنه خودرو های جک، لیفان، امجی، برلیانس، بسترن، ام وی ام، چری و سایر خودرو های چینی موجود می باشد که می توانید بصورت حضوری یا آنلاین سفارش دهید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

لوازم یدکی خودرو های چینی/www.yadakchinrz.ir

مقایسه لیفان و جک/www.yadakchinrz.ir

لوازم برقی خودرو/www.yadakchinrz.ir

گیربکس خودرو/www.yadakchinrz.ir

آشنایی با موتور خودرو/www.yadakchinrz.ir

نظرات کاربران

نظر بدهید