بارگیری...
لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس

برلیانس یکی از برندهای خودرو چینی می باشد که لوازم یدکی خودرو های چینی از جمله برلیانس را می توانید در سایت فروشگاه قطعات خودرو چینی سفارش دهید. شرکت خودرو سازی برلیانس در ابتدا با همکاری شرکت خودرو سازی تویوتا در زمینه مونتاژ مینی بوس فعالیت می کرد که از سال 2003 رسما به تولید و مونتاژ خودرو های سواری پرداخت. ورود خودرو های برلیانس به ایران پس از قرارداد میان برلیانس و سایپا صورت گرفت. مدل های مختلف خودرو هاچ بک، صندوق دار، گیربکس اتوماتیک یا دنده ای و غیره توسط شرکت خودرو سازی برلیانس تولید و در بازار عرضه شده است.مدل های مختلف خودرو برلیانس را در ادامه بررسی می کنیم.

برلیانس H330 اتوماتیک 1.5 لیتری

توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ شده است که یکی از مدل های برلیانس H330 می باشد و با مدل های دیگر در ظاهر تفاوتی ندارد. برلیانس H330 اتوماتیک 1.5 لیتری دارای موتور 1500 سی سی 4 سیلندر می باشد که دارای توان 103 اسب بخار می باشد.

برلیانس H230 اتوماتیک

یک خودر. سدان سگمنتB  یا همان ساب کامپکت است. در طراحی ظاهری خودرو برلیانس H230 در نمای جلو از چراغ های مثلثی شکل استفاده شده است.چراغ های عقب یک تکه و از نوع لامپی می باشد که طراحی هماهنگی با چراغ های جلو ندارد.این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری برخوردار است.

برلیانس H330 دنده ای

خودرو برلیانس H330 دنده ای 1.5 لیتری یک خودرو سدان کوچک شهری می باشد که در سال 2012 تولید شده است و از سال 1394 وارد ایران شده است.خودرو برلیانس H330 دنده ای دارای طراحی زیبایی است که از خطوط نرم و حجم دار استفاده شده است و بین طراحی جلو و عقب خودرو هماهنگی وجود دارد.

برلیانس H220 دنده ای

خودرو برلیانس H220 دنده ای یک خودرو هاچ بک سدان کوچک شهری می باشد. در طراحی ظاهری خودرو برلیانس H220 دنده ای در قسمت جلو از لامپ های مثلثی استفاده شده است. این خودرو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری می باشد.

علاوه بر خودرو های فوق که اشاره شد شرکت خودرو سازی برلیانس مدل های دیگری نیز تولید و روانه بازار کرده است که از لحاظ تولید خودرو جز ششمین شرکت خودرو سازی چین محسوب می شود.

لوازم یدکی برلیانس و سایر خودرو های چینی را در سایت فروشگاه قطعات خودرو چینی موجود می باشد که می توانید سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

 مطالب مرتبط:

لوازم یدکی جک/www.yadakchinrz.ir

لوازم یدکی لیفان/www.yadakchinrz.ir

لوازم یدکی خودرو های چینی/www.yadakchinrz.ir

نظرات کاربران

نظر بدهید