بارگیری...
معرفی جک S7، خودرویی با 5 ستاره ایمنی

معرفی جک S7، خودرویی با 5 ستاره ایمنی

معرفی جک S7، خودرویی با 5 ستاره ایمنی

آیا تابه حال با جک S7 آشنایی دارید؟ در ادامه این مطلب، به معرفی جک S7 می پردازیم. معمولا در جامعه، افراد کیفیت خودرو های چینی را زیر سوال می برند. باید بدانید که در آینده نزدیک، چینی ها بازار اتومبیل جهان را در دست خود خواهند گرفت. زیرا این کشور، برنامه ریزی دقیق و گسترده ای در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین های با کیفت کرده است. با کمی تحقیق می توانید متوجه شوید که طراحی و ساخت اتومیل در کشور چین با کیفیت بسیار بالایی صورت می گیرد. به همین دلیل اگر به دنبال خرید خودرو هستید، می توانید خرید خودرو های چینی را مد نظرتان داشته باشید.

 خودرو S7، توسط کمپانی جک تولید شده است. چینی ها تمام تلاش خود را در طراحی و تولید این خودرو کرده اند؛ و ثمره این تلاش ها کیفیت بالاتر این خودرو نسبت به سایر خودرو های چینی است. یکی از نکات جالب توجه این خودرو، دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP است. در ادامه دلایل دریافت 5 ستاره ایمنی جک S7 بیان می شود.

 • طراحی مناسب جک S7

• فولاد مقاوم

 یکی از مزایای این شاستی بلند چینی، قدرت مناسب آن است. چینی ها توانسته اند این خودرو را به گونه ای طراحی کنند که با وجود وزن بالا، مصرف سوخت کمتر، حجم موتور کمتر و وزن بسیار بالا، قدرت بسیار بالایی داشته باشد. همچنین جک اس 7، بزرگ ترین خودرو چینی است که در سال 2017 در چین رونمایی شد. برای اطلاع بیشتر از خودرو جک اس 7، پیشنهاد ما به شما خواندن ادامه مطلب است.

 امکانات و مشخصات فنی جک S7

 مشخصات فنی هر خودرویی، شناسنامه آن خودرو است. ما با استفاده از مشخصات فنی خودرو جک S7، می توانیم از ویژگی ها و خصوصیات این ماشین مطلع شویم. در ادامه تعدادی از مشخصات فنی خودرو جک اس 7 بیان می شود که می تواند اطلاعات مفیدی را در زمینه تیپ جک S7، بیان کند.

 

1. این خودرو دارای 4 سیلندر است.

2. خودرو جک اس 7، دارای 1.5 لیتر حجم است.

3. حداکثر قدرت این ماشین، 175 اسب بخار است.

4. حداکثر گشتاور این کراس اور، 251 نیوتن بر متر مربع است.

5. این شاستی بلند، دارای استاندارد یورو 5 است.

6. مصرف سوخت ترکیبی در خودرو جک اس 5، 8.5 است.

7. کراس اور جک اس 7، دارای جعبه دنده 6 سرعته خودکار است.

8. حجم باک خودرو جک اس 7، 64 لیتر است.

9. این خودرو دارای 1770 کیلوگرم وزن است.

 امکانات جک s7

 کاملا بدیهی و طبیعی است که هر ماشینی دارای یک سری امکانات است. در ادامه به بررسی امکانات جک s7 می پردازیم.

• دارای دوربین عقب 360 درجه

• دارای نمایشگر 10 اینچی لمسی

• دارای هد آپ رنگی

• گردش مه شکن ها در پیچ

• دارای سیستم پخش هرمان

 قیمت جک S7

 نمی توان لیست قیمت مشخصی برای این شاستی بلند ارائه داد. فاکتورها و عوامل متعددی بر قیمت جک S7 تاثیر می گذارند. به همین دلیل برای اطلاع دقیق از قیمت جک S7، می توانید از مراکز فروش خودرو جک S7، این خودرو چینی را خریداری نمایید.

 نتیجه گیری

شاستی بلند جک S7، امکانات رفاهی بسیار گسترده ای دارد. امکانات گسترده و در عین حال قیمت مناسب این خودرو، باعث استقبال گسترده مشتریان از این خودرو لوکس شد. باید بدانید جک S7، جز محبوب ترین خودروهای چینی است. اگر قصد خرید ماشین لوکس و با پرستیژ بالا هستید، می توانید این خودرو را خریداری نمایید. معمولا یکی از دغدغه های افراد هنگام خرید خودرو خارجی، تعویض قطعات خودرو خارجی است. شما عزیزان می توانید تمامی قطعات مورد نیاز خود را از فروشگاه قطعات خودرو چینی خریداری نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

نظرات کاربران

نظر بدهید