بارگیری...
خودروی جک S3

خودروی جک S3

خودرو جک اس3، یکی از کراس اورهای شهری معروف است. این کراس اور، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث استقبال گسترده آن در کشورمان ایران شده است. بسیاری از افراد معتقد هستند که خودرو های چینی بسیار بی کیفیت هستند.

معرفی جک S7، خودرویی با 5 ستاره ایمنی

معرفی جک S7، خودرویی با 5 ستاره ایمنی

خودرو S7، توسط کمپانی جک تولید شده است. چینی ها تمام تلاش خود را در طراحی و تولید این خودرو کرده اند؛ و ثمره این تلاش ها کیفیت بالاتر این خودرو نسبت به سایر خودرو های چینی است. یکی از نکات جالب توجه این خودرو، دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP است. در ادامه دلایل دریافت 5 ستاره ایمنی جک S7 بیان می شود.

پر فروش ترین خودروهای چینی در ایران

پر فروش ترین خودروهای چینی در ایران

امروزه بازار خرید و فروش خودروهای چینی در ایران، بنا به دلایلی منطقی و عقلانی، به طریقی صعودی رو به رشد است؛ هم‌چنین می‌بینیم که افراد زیادی به سمت خریدن این نوع خودروها، روی آورده اند. افزایش ناگهانی قیمت خودروهای ایرانی و در عین حال ثابت ماندن کیفیت این نوع خودروها، از طرفی دیگر امکانات و آپشن های متنوع خودروهای چینی و هم‌چنین کسب استاندارهای قابل قبول از سازمان های جهانی و برتری هایی از لحاظ مشخصات فنی نسبت به خودروهای ایرانی، از جمله دلایل انتخاب این افراد و تبدیل شدن به محبوب ترین خودروهای چینی در بازار ایران، به شمار می‌رود.