بارگیری...
لوازم یدکی لیفان

لوازم یدکی لیفان

شرکت خودرو سازی لیفان یکی از برند های چینی می باشد که زودتر از سایر شرکت های چینی وارد بازار ایران شد.از جمله خودروهایی که شرکت خودروسازی لیفان طراحی کرده است می توان به لیفان 520، لیفان 620، لیفان 820، لیفان x50 و x60 و x70 اشاره کرد.

شرکت کرمان موتور اولین شرکت ایرانی بود که در اواخر سال 1380 با شرکت خودروسازی لیفان قرارداد همکاری امضا کرد و در اواخر سال 1397 آن را به شرکت بم موتور واگذار کرد.

یکی از مواردی که در خودروهای چینی حائز اهمیت می باشد دسترسی به لوازم یدکی خودرو لیفان می باشد. نبود تمام لوازم یدکی لیفان و قطعات اصل و پر کاربردی که برای ماشین های این برند ضروری است خرید و استفاده از ماشین های لیفان را با مشکل و نارضایتی مواجه کرده است. اگرچه در سال های اخیر دسترسی به قطعات خودرو لیفان با سهولت بیشتر همراه بوده است.

لوازم یدکی خودرو لیفان بدلیل اینکه وارداتی می باشد به قیمت دلار بسته است و قیمت ثابتی ندارد.از جمله لوازم یدکی خودرو لیفان می توان به تمامی قطعات جلوبندی، موتوری، گیربکسی،ایمنی، بدنه، آپشن و سایر لوازم یدکی خودرو لیفان اشاره کرد.

فروشگاه قطعات خودرو جز لوازم یدکی خودرو چینی در مشهد می باشد که به طور مستقیم قطعات خودروهای چینی از جمله خودرو های لیفان را تامین می کند و همچنین در کوتاه ترین زمان قطعات را به سراسر کشور ارسال می کند.انواع  خودرو های چینی که می توانید لوازم یدکی آن را از ما تهیه کنید خودروهای جک، چری، هایما و برلیانس و .. می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

لوازم یدکی جک/www.yadakchinrz.ir

نظرات کاربران

علیرضا سه شنبه 25 مهر 1402

درود و سلام خدمت شما. بینهایت از این فروشگاه سپاسگذارم،بابت قطعه پمپ کلاچ لیفان ۵۲۰ که برای بنده به تهران-پرند،ارسال نمودند. قطعه با کیفیت و فابریک ماشین بود. از لحاظ قیمتی هم خیلی مناسبتر از تهران برام حساب کردند. درود بر کاسب با وجدان و منصف. بینهایت سپاس از برادران محترم سید رضوی????????✌️

پاسخ مدیر به علیرضا سه شنبه 25 مهر 1402

با سلام. از اعتماد و توجه شما سپاس گزارم.

نظر بدهید